We gaan!!! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Raf Hooijberg - WaarBenJij.nu We gaan!!! - Reisverslag uit Soest, Nederland van Raf Hooijberg - WaarBenJij.nu

We gaan!!!

Blijf op de hoogte en volg Raf

24 Februari 2015 | Nederland, Soest

Wat een week...
Twee kleine mannen ziek in bed! Raf zelfs met een longontsteking. Dus naar nog even naar zijn kinderarts. Om vervolgens met antibiotica weer naar huis te gaan. En vooral hopen dat Raf snel genoeg zou herstellen.

Voor de zekerheid zijn we gisteren nog een keer naar de kinderarts geweest, om zeker te zijn dat hij voldoende hersteld is om te gaan vliegen. De kanjer deed het geweldig; diep zuchten, en nog een keer. Even de oortjes controleren en toen kwam het gewenste antwoord; "wat mij betreft zijn er geen redenen om hem niet te laten gaan".

Het mag duidelijk zijn dat we toch wel opgelucht waren. Want 1,5 jaar geleden zijn we begonnen met het maken van de plannen om naar Curacao te gaan.

Snel naar huis om het bericht aan Zeb en Omi te vertellen, een paar appjes versturen..en verder met inpakken. Morgen is het dan echt eindelijk zo ver!

• 24 Februari 2015 - 14:08

Rob En Henny:

Lieve RAF,

Wat fijn dat je weer beter bent. Geniet van de dolfijnen en lekker ermee zwemmen.

Zeb let goed op je broertje

Papa en Mama heel veel plezier en ga ervan genieten.
    We houden de berichtjes goed in de gaten en gaan er zeker op reageren.

Rob en Hen

• 24 Februari 2015 - 15:36

Linda Van Hunen:

Wat fijn om te lezen dat jullie kunnen vertrekken! Succes met de laatste dingen inpakken en regelen en dan... genieten!

(juf) Linda

• 24 Februari 2015 - 16:38

Ingeborg:

Wat fijn dat de jongens opgeknapt zijn en jullie nu kunnen gaan genieten van de reis die jullie gaan maken. Natuurlijk ook best een beetje spannend , daarom wensen wij jullie heel veel succes maar vooral heel veel plezier !

Liefs Ingeborg
    dikke knuffel van bram

• 24 Februari 2015 - 17:54

Dad:

Sorry, sorry, sorry,
    dat ik morgenochtend verstek moet laten gaan.
    Mijn verkoudheid mag niet alsnog roet in het eten gooien.
    Wens jullie, ook namens mum, een dol fijne vacantie!
    Knuffels!
    Dad

• 24 Februari 2015 - 18:10

Chanella:

Lieve schatjes,

Heel veel succes en natuurlijk plezier gewenst.

Fijne vlucht en heerlijk om alle updates te lezen ❤️

• 24 Februari 2015 - 18:19

Ruben En Marjon:

Wat een goed bericht! Fijn dat t door kan gaan.
    Goeie reis en tot snel bij de nieuwe berichten.
    Ruben&Marjon

• 24 Februari 2015 - 18:39

Ianthe - Kinderfysiotherapie Amersfoort:

Beste allemaal,

Wat een fantastisch nieuws dat de reis en deze hele fantastische ervaring gelukkig toch door kan gaan! Ik wens jullie heel veel plezier! Als Raf net zo'n stoere kanjer is als tijdens de fysiotherapie behandelingen gaat hij het vast fantastisch doen!

Groetjes, ianthe.

• 24 Februari 2015 - 18:51

De Roosjes:

Wat heerlijk dat jullie kunnen gaan!!
    Heel veel plezier, wat een geweldige ervaring voor jullie alle vier maar vooral voor Raf.
    Super dat we mee mogen genieten.

Knuf van de Roosjes

• 24 Februari 2015 - 19:43

Sandra (collega Van Mark):

Lieve allemaal,

Ik heb jullie gevonden en zal jullie avontuur blijven volgen!
    Heel, heel veel plezier! Hard werken, maar ook genieten!

Goeie reis en groetjes voor jullie allemaal

• 25 Februari 2015 - 09:01

Nienke:

Dag Raf, veeeeeeeeeeel plezier! Ik denk dat alle kusjes en de dolfijnenkaart geholpen hebben :).
    Geniet ervan!
    groetjes,
    Juf Nienke

• 25 Februari 2015 - 10:39

Joan:

Hey family!

Hoop dat de vlucht goed verloopt! En Ink, dank je wel nog voor het kruidendrankje;) gister laat thuis en was er niet meer van gekomen je te bedanken.

Tot mails, knuffel van ons

• 25 Februari 2015 - 11:02

Ruben, Nicoline, Ella, Bente:

Was weer even spannend zeg!
    Heerlijk dat alles gewoon door kan gaan.
    Heeeeeel veel plezier met elkaar.
    liefs van ons

• 25 Februari 2015 - 19:06

Loes En Willem :

Hè lieve familie,we zijn best benieuwd waar jullie nu zijn .
    En wat jullie nog allemaal gaan meemaken.
    Wat een bijzondere ervaring is dit allemaal.
    Tot de volgende keer.
    Liefs van ons

• 25 Februari 2015 - 20:15

Juf Carola:

Heel fijn dat jullie toch kunnen gaan!
    Veel succes en geniet ervan samen.

juf Carola

• 25 Februari 2015 - 23:49

Reina & Danny:

Eindelijk het is zover...wat een belevenis en ervaring voor jullie als gezin! Wij kijken uit naar de jullie reisverhalen en foto's van! Wij wensen jullie een heel mooie tijd en geniet ervan! Liefs Reina & Danny

• 26 Februari 2015 - 11:19

Danny & Reina :

Lieve vriendjes,
    Heel veel plezier en succes tijdens deze vakantie en dolfijnen missie voor Raf.
    Geniet van en met elkaar van dit gezamenlijk avontuur.
    Wij volgen jullie via de site en spreken jullie snel na dit avontuur .
    Knuffels uit Amsterdam R&D

• 26 Februari 2015 - 14:51

Juf Wendy:

Lieve Raf,

Wat fijn dat je opgeknapt bent Raf! Heel veel plezier samen met papa, mama en Zeb!
    Ik ben benieuwd naar je foto's en verhalen!

Juf Wendy

• 27 Februari 2015 - 09:05

Evanthia | Raymond | Isa:

Wat een stress vooraf.... maar nu genieten!!

Heel veel liefs!

• 28 Februari 2015 - 09:02

Wil En Martien :

Waaaauuuuww wat een fans zeg iedereen houdt van jou....wat moet het geweldig zijn om zo'n grote vis aan te raken en een knuffeltje te krijgen of hij spuugt water op je dat zal lachen zijn zeg, Hoi Seb...bevalt het daar? Heb jij ook een Dolfijn? Hoe heet die? Ik weet het Dol patat...geintje....Wil en ik hopen dat je nog een mooie schelp vindt waar je de zee in kan horen.... dikke Soester knuffel voor de hele familie en.....Hai faife voor Jona de Dolfijn dag grote lieverds